LA MOMA e-bike 20.2 és la millor bici elèctrica plegable de ciutat

La MOMA e-bike 20.2 és la versió millorada de la e-bike 20

La MOMA elèctrica de roda de 20″ es una habitual dels carrers de Barcelona. La relació entre qualitat i preu és insuperable i ha seduït des de raiders de Glovo fins a executius de corbata. Per uns 500€ ningú ofereix un producte tant rodó.

Petita i plegable

Aquesta bicicleta porta rodes de 20″ que la fan molt manejable i fàcil de conduir. Les bicicletes d’aquesta mida són sempre més lentes que les grans però garanteixen control, maniobrabilitat i confort.

Per les rodes de 20″ és més lenta però si no avancem al ciclista licrat és perquè la velocitat està limitada a 25km/h.

Aquesta bici no és per deixar-la al carrer, ni al pàrquing ni al traster perquè la podem plegar i portar on sigui.

Els usuaris es queixen de la dificultat del mecanisme de plegat. Quan s’agafa pràctica no és cap problema per pujar-la a casa, a la feina, al transport públic o entrar amb ella al metge o al supermercat. Si l’hem de plegar molt sovint potser és millor una bici de gamma alta com la Legend Monza però haurem de pagar 1000e més.

El principal problema per moure-la quan està plegada és que pesa 18kg i no té un sistema per arrossegar-la o aixecar-la amb comoditat.

Qualitat del quadre

El quadre està fet amb l’alumini 6061 que sempre és garantia de lleugeresa i resistència al pes i al pas del temps amb dignitat.

Per una bici elèctrica pesar 18kg és ser molt lleugera: una e-bike gran se’n va com a mínim a 25kg i pot arribar a 40. Per tant, és una gran opció a tenir en compte si pensem que en algun moment ens podem quedar sense batería o si l’hem de carregar per escales o portar-la al cotxe.

Bons components

El canvi és un Shimano ty-18 de 7 velocitats que es controla amb pulsadors.

No és el millor però és suficient i és el que es pot esperar pel preu de la bicicleta. És un canvi que funciona bé però com amb tots els de gama baixa no es pot esperar la precisió i suavitat dels més cars. No obstant això, és un canvi que combinat amb l’ajuda elèctrica ens donarà una conducció excel.lent.

Els frens són el punt més dèbil i el que més queixes provoca per part dels clients. Són frens normals V-Brake que per una bicicleta mecànica de ciutat són suficients però si és elèctrica ja no. Quan augmenta el pes de la bici i la velocitat per l’ajuda elèctrica perden un punt d’efectivitat.

De fet, en ciutat no cal agafar grans velocitats. No cal anar sempre a 25km/h però en cas d’emergència sempre és millor disposar de bons frens. Un cop t’adaptes i ho tens en compte no representa cap problema de seguretat.

Accessoris urbans

La MOMA elèctrica està pensada per la ciutat i es nota en els accessoris. Porta de sèrie llums al davant i al darrera, timbre, portaequipatges i caballet.

Molta comoditat

La postura de conducció és la clàssica de les grans bicis de passeig però portada a una bicicleta més petita. Això vol dir que portarem l’esquena recta i els braços relaxats.

D’aquesta manera podrem dedicar tota l’atenció a mirar endavant i tenir controlat tot el que passa o a gaudir del paisatge urbà.

La suspensió mecànica afegeix un extra de confort que notarem molt a la ciutat.

El seient encoixinat i els punys en símil de cuir que li donen suavitat acaben de donar-li el toc còmode que trobarem a faltar quan agafem una altra bici.

Autonomia i nivell d’ajuda

Segons MOMA, la bateria té una autonomia de 80km. Com sempre passa, aquesta dada és ideal i en condicions reals no es pot aconseguir mai. Diuen els usuaris que millor comptar que l’autonomia real és d’uns 5okm. Passa amb aquesta bici elèctrica i passa amb totes.

Això passa perquè depèn del nivell d’assistència que demandem, de la velocitat, del terreny i del pes que li fem transportar.

La MOMA e-bike té un selector al manillar per escollir un dels tres nivells d’assistència elèctrica. En funció de la pendent i de les ganes que tinguem de pedalar seleccionem una o altra.

Cada nivell d’assistència vol dir que la bici avança el doble, el triple o cuatre vegades més del que aporten les nostres cames.

La bateria produeix 36v i té 16Ah, el que fa que sigui una bateria excel.lent per sobre de les que porten bicicletes més cares.  No és difícil trobar bicicletes de més de 1000€ amb bateries de 8Ah. Es pot extreure per carregar-la i en mode ràpid es carrega completament en 4 hores.

Característiques

  • Quadre d’alumini 6061
  • Bateria extraible ió-liti de 36v i 16Ah
  • Motor de 250w
  • Canvi shimano ty-18 de 7 velocitats
  • Autonomia de 80km
  • Velocitat màxima 25 km /h
  • Frens V-Brake
  • Llums davant i darrera
  • Timbre
  • Cobertes Schwalbe
  • Parafangs

 Elecció segura

Veure riders de Glovo amb aquesta bici és garantia de que és una bici que funciona. Passa com amb els taxistes: si molts agafen el mateix cotxe és per alguna cosa.

Per tant, si volem una bici guanyadora, dissenyada a Barcelona, pràctica, eficient i ben acabada la MOMA eBike 20.2 és una opció a tenir molt en compte.

Vols veure com funciona i com es plega? doncs et deixem un vídeo…

 

 

 

Ducati MG20 és la bici elèctrica urbana de magnesi

Ducati encara no fa motos elèctriques però té una gamma de bicicletes elèctriques de muntanya i ciutat. Ducati Urban e-Mobility Llegeix-ne més

Arriba a Xile el leasing de bicicletes elèctriques
Bicicleta elèctric leasing Xile ALD-automotive

El leasing arriba a la bicicleta elèctrica de la mà d’una empresa líder mundial en el negoci de cedir vehicles Llegeix-ne més

La bicicleta de dues places amb amic invisble…
Lohner Stroller amb dos passatgers

La Lohner Stroler és una bicicleta elèctrica per a dues persones amb aspecte de moto clàssica.

La Legend Monza és la bici elèctrica de 20″ de gamma alta

Costa el doble que la MOMA ebike 20.2 però el preu està justificat: l'excel.lència es paga.

Deixa un comentari